fredag 23 januari 2015

På gång just nu

Ja det var ju dax för ett nytt projekt efter Kal koftan så jag satte tänderna i ytterligare en Audry in unst.
En väldans fin kofta som jag har stickat en gång tidigare i Dandelion sport och färgen little miss sunshine. Ja varför ändra på ett vinnande koncept ;-) mao stickar jag koftan i Dandelion sport garn men i färgen svart denna  gång.
Hoppas att resultatet blir lika bra nu.
Här kommer lite bilder på färdigt resultat samt WIP. Jag får väl erkänna att riktigt färdig kanske den inte är...eftersom jag inte satt dit några knappar. Jag tycker faktiskt att det är riktigt svårt med knappar, ska jag ha några neutrala eller ska dom bryta helt i färg?
Vad tycker ni? Tips tages tacksamt emot.
Sedan måste jag bara säga att detta garn är helt magiskt fint.



 
Här är första Audrey in Unst
 




 
Bästa sonen har än en gång fått agera fotograf, han är så duktig och endast 10år, jag är grymt tacksam att han ställer upp för det är inte helt lätt att fotografera sig själv.Tack!

2 kommentarer:

  1. Hej! Du är en av vinnarna i kal-lotteriet, mejla dina kontaktuppgifter till ostbiten@hotmail.se så kommer din vinst på posten. Grattis!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla vilken lycka!!! Då ska jag mejla dit :-) och tack än en gång för den roliga kal:en!

    SvaraRadera