lördag 15 november 2014

Garn garn garn vilket ska jag ta

Att välja garn är inte lätt, speciellt när jag bestämt mig för att jag bara måste använda något av de garner som finns i min stash. Frågan är då om jag har tillräckligt många härvor av samma sort för att det ska räcka till denna Kal-kofta...men det bara måste finnas annars får den bli flerfärgad. Känns som om jag har precis hur mycket garn som helst, mitt garn hörn svämmar liksom över, förstår inte alls hur det kunnat bli så.
Detta är en liten del av den ovannämnda stashen. Det är inte försvarbart att köpa nytt så nu får jag gräva och organisera....gräva kan jag, organisera är jag inte lika glad i men så får det bli.
Har tillräckligt av ett grått respektive rostrött ullgarn som båda är alternativ till KAL:en.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar